Körlektion om cirkus åtta timmar xD

Haha, jag börjar se ett mönster.

Skulle egentligen kört klockan ett idag, men körskolan ringde och sa att min körlärare A var sjuk. Istället erbjöd de mig en lektion tjugo över fyra med en körlärare L. Om jag hade jobbat idag så passade det ju bättre, nu kommer det istället vara drygt mycket trafik samt att mörkret börjar falla på.

Igår var ju jag och Fredrik till Uppsala. Tanken var att vi skulle till MDS och BRL, för han ville kolla efter baslåda till sin bas. Jag ville in en sväng på IKEA också för att köpa två lampor, och gärna en sväng till Bildemonteringen för inköp av en till hatthylla till min Polo. Fredrik har ju två 6"9:or (skriver man så?) som jag kan låna :)

Efter att ha varit på IKEA så var vi hungriga och körde till MAX. För mycket kö så vi bestämde oss för att ta driven istället. Det jobbiga var att efter vi hade fått maten så skulle Fredrik hissa upp rutan på förarsidan igen. Den kom halvvägs, sen sa det knak och rutan ramlade ned. Den ville inte komma upp igen. Vad gör man liksom när man är i Uppsala för shopping och bilrutan inte vill åka upp? Här har ni svaret:

image365

Biltematejp och Bauhausplast, fungerade finfint om vi bortser från att plasten inte gick att se igenom. Med en hel del tur och samarbete så tog vi oss hem iallafall. Kunde även stanna på BRL där Fredrik köpte SLADDAR för 600:- :O

Nu ska jag städa rummet, ser ut som tredje världskriget, om jag ska underdriva lite.

Pusskram


Kommentarer
Postat av: emma

snygg blogg du har

Postat av: Tilde

oj vad jobbigt att köra med den där plasten:p

2008-02-20 @ 13:20:52
URL: http://elintildeamanda.blogg.se
Postat av: HELENASCITY

snygg ;)

2008-02-20 @ 17:25:51
URL: http://metrobloggen.se/helenascity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback