Idag hämtar vi Polon :D

Idag har jag inte så mycket planerat. Först och främst ska jag äta frukost och titta klart på första avsnittet av Ally Mc Beal. Sen ska jag nog rensa skrivbordet, eftersom att det kommer att åka åt flanders när vi tapetserar om mitt rum. Vad ska jag med ett helt skrivbord till när jag har en lite laptop? Och vad ska jag med ett skrivbord till som ser ut som "hej kom och hjälp mig" och är lika trasigt som "hej kom och hjälp mig"?

Eftersom att jag varken ritar eller pluggar så finns det ingen anledning att spara alla fem miljoner pennor jag äger, samt alla kollegeblocke. Räcker att jag sparar ett kollegeblock och några pennor av varje sort. Går ju faktiskt att köpa nytt sen.

Har även sjukt mycket annat skräp, som jag inte vill slänga. Men fan, jag måste slänga. Ska ta fram en stor sopsäck och kasta mycket.

Idag när far har kommit hem från jobbet ska vi hämta min polo, jag längtar! Det jag dock inte ser fram emot är att betala den ;D

Bilder kommer upp senare.

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback