Nu ÄR det helg :D

OHYEAH!

Snart kommer Fredrik så ska vi åka och köpa något gott. Sen blir det Lillkyrka och film.

Jag måste ha fått schlagerfeber eller något, för jag längtar jättemycket till Melodifestvialen imorgon. Har bestämt mig för att lägga en röst på Perelli, dels för hennes grymma kropp, men främst för att låten är bra :) Har fått för mig att gubbarna i andra länder kommer att dregla över henne och på så vis ge en röst :D Synd bara att vi måste kvala in i år, men som sagt, det kommer hon klara av galant :]

Nu ska jag "packa" lite. Dvs, lägga ned datorn i dataväskan.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Becca

Jag hejar också på Perelli men inte fr hennes kropp för hon ser utt att ha typ anorexi eller nått :S Hon är läskigt smal.

Postat av: tina

Jag hejsar oxå på perelli, men jag tror nästan att det är bra att vi kvalar, för om vi kmr med till riktiga finalen har man hört hennes låt fler gågnger, vilket är positivt med tanke på att den sätter sig på hjärnan :)

2008-03-15 @ 10:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback