Rätt eller fel? - Det här är så fel!

Slank in på en artikel i aftonbladet idag. Artikeln handlar om en pedofil som bloggar om sitt liv som dagisanställd. Det tog mig inte många googlingar förrän jag hittade pedofilens blogg. Mannen bloggade för några dagar sedan om detta:

"Denna period bjuder på både jordgubbar och grädde i pedofila termer. Vad vore en sommar utan vattenlek och vattenspridare? Naken hy och barnens smäckra kroppar må vara vackra i all sin skönhet. Dock förslår det inte vattenlek ur strikt sexighetsperspektiv. Dyblöta underkläder som klistrar sig fast längs slät hy är ljuvligt. Och allra bäst blir det när man hittat tuben med solkräm!

Helt öppet kan man då smörja (= smeka) varje barn noga. En lite flicka hade dock mage att ställa sig och kissa på stället, varpå jag inte fann något bättre råd än att kränga av henne även trosorna och fortsätta min behandling. (Tur att jag inte hade henne i knät.)"

Det är helt sjukt! Nog för att man ska få ha vilken sexualitet man vill och man inte kan rå för vad man tänder på, men att på det här sättet "utnyttja" ett stackars litet barn som inte alls vet vad den här mannen har för tankar när han utför sina handlingar.

Barn ska inte ha sex eller bli fantiserade om på det sättet, enligt min mening och många andras. Det som känns så fel i det här inlägget är att barnet i fråga bara tror att den här mannen är hennes dagislärare utan några som helst fantasier, när han egentligen smeker istället för att smörja och kysser istället för att pussa. Barn ska vara barn och inte utsatta för det sexuella, inte ens fantasier, förrän de själva känner sig mogna för det.

Sveriges Rikes lag har satt gränsen för sexuellt umgänge till 15 år. Den här lagen kan anses vara lite konstig, speciellt när man är strax under 15 år. Klart man ska få ha sex när man vill men den här lagen skyddar barnen från pedofiler. Även om den inte skyddar mot övergrepp kanske så skyddar den på det viset att en pedofil aldrig kan hävda att det inte var en våldtäkt för barnet ville det. Sex med vem som helst under 15 år, vare sig de vill det eller inte, räknas som våldtäkt. Tummen upp för det tycker jag!



För er som är intresserade så har ni pedofilens bloggadress här:
http://alex.pedofil.se/

Kommentarer
Postat av: Julia Patey

Så sant, bra skrivet! vilken äckelgubbe alltså

Postat av: Ankan

Fyyyyfan!

2009-08-06 @ 19:10:07
URL: http://ankanankan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback