Halmstad dag ett

Idag så åkte Annika och jag till centrum för att inhandla alkohol. Blev att vi gick runt och kikade lite och Annika visade mig Europeiska tjuren. Tydligen hette den inte så kom vi fram till nu. Det är en fontän mitt i centrum och den heter Europa och tjuren. Annika är en bra guide!


Jag med min dubbelhaka och Annika med sin muskulösa vänsterarm.

På stan köpte vi massa frukt för bara 50 spänn! Melon, körsbär, nektariner, mango och tre majskolvar. Inte direkt lite frukt och grönt för femtiolappen.

Drog sen och fiskade krabbor med Annikas kusin Jesper aka Carl Philip.

Prinsen.
Krabbfiske

Fick faktiskt ganska mycket krabbor! :D Vem fick mest krabbor av dig och mig Ankan?

Nu ska jag göra iordning mig. Ankans kusse har kommit och Annika har plattat luggen. Nu kör vi!

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback