Marrebesök förgyllde min kväll!

Har inte haft tid alls att blogga idag. Man kan ju nästan tro att jag är död?

Direkt efter jobbet begav jag mig till frissan för att toppa mig. Tro det eller ej men jag fick spara en hel del längd på håret, precis som jag ville :) Frågade min frisör om det stämde att håret växte bättre om man masserade hårbottnen, och det gör det tydligen. Blodcirkuliationen blir bättre och stimulerar därmed hårrötterna, vilket gör att håret växer bra :) Huvudmassage varje kväll nu!

Efter frissan kom min älskade Maria Sjölund hem till mig. Vi gjorde egen sallad med bland annat fetaost, kyckling, avokado, ananas och färska champinjoner. Hur gott som helst blev det! Gjorde så pass mycket så att det r'äckte till både mamma och pappa och tre matlådor. Inte illa Gunilla! Shit vilket grymt uttryck jag kom på! Sen efter maten blev det Boggle aka. Ordspelet med mamma och Maria. Gissa vem som vann? :)

.... och nu sitter jag här, klockan är lite för mycket och jag är sugen på OC. Funderar starkt på att glo ett avsnitt innan jag går och lägger mig. Mysa lite med Seth innan jag sover är ju inte fel :)

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Sara

dude. jag äger på boggle ;) turnering nästa?

Postat av: Ankan

Ja jag blev lite orolig Amanda... Tur att du lever å mår bra! Hårmassage å mys med Seth is good shit! :D Natti! (igår!)

2009-07-03 @ 19:50:41
URL: http://ankanankan.blogg.se/
Postat av: Good girl

Du har ju redan långt hår! :) och ge fan i seth! :P

2009-07-03 @ 21:32:00
URL: http://goodgonebad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback