Nyinflyttad pojkvän - utflyttande flickvän?

Sov hos Fredrik inatt i hans nya bostad. Kommer nog att bli bra det där. Jag ger det en chans!

Jag har i alla fall insett att jag inte behöver bo på 19 kvm hela livet. Igår när Annika och jag pratade på msn så föreslog hon att hon och jag kunde flytta ihop. Jag har ju faktiskt tänkt på det den senaste veckan men jag har inte kommit mig för att fråga henne.

Tror faktiskt att det kan bli riktigt bra om hon och jag flyttar ihop. För det första så behöver jag inte ha en "osäker" framtid om jag och Fredrik ska flytta ihop eller om jag får bo kvar, och sen så behöver jag inte bo så kompakt. Och såklart så skulle det vara helt sjukt roligt att bo med Annika! :D

Men jag har fortfarande en hel del funderingar. Vad händer med mig och Fredrik om vi aldrig kan vara helt ensamma? Fast å andra sidan så var vi ju inte helt ensamma när jag och Fredrik bodde hos våra föräldrar. Äsch, alla funderingar löser sig säkert.

Sen är ju frågan om Annika kommer att stå ut med mig 24/7. Haha. Vi går ju faktiskt i samma klass, vi tränar ihop, pluggar ihop... och inte nog med det så kanske vi ska bli sambos?

Vi har redan kommit på hur vi ska inreda stället ;D Ojojoj säger jag bara.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Mamma

jag tycker att det låter jättebra att du kanske ska flytta ihop med Annika Men prata om det ordentligt först För att du kommer ju inte att ha något eget mysa i KRAM

2009-03-03 @ 14:10:08
Postat av: Mamma

jag tycker det låter bra att Annika och du kanske ska flytta ihop Men tänk igenom det ordentligt först KRAM

2009-03-03 @ 14:15:07
Postat av: Anka

Vi får tänka så det knakar tills den 8e! :D Men om vi flyttar ihop kommer det bli sjukt kul! Hihi! Pimpningen kommer bli sinnesjukt rolig! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback