Flummiga tentatider

Nästan så att man älskar dessa tider. Massa onyttigt, myskläder, flummiga idéer och övertrötta skämt. Kan inte bli bättre! Speciellt när man pluggar tillsammans med Rally och Ankan.

Igår så smakade vi på alla mina kryddor jag har här hemma, vilket tiill min förvåning var en hel drös. Det flummiga med det var att efter vi smakat på en varsin krydda så skulle var och en skrika kryddans namn ut från fönstret. Det är väll normalt... eller?

Favortien att skrika var gurkmeja, curry och timjan om jag minns rätt :)

Blev även lite sittandes dans till Lady Gaga, skrattattacker till Herr vattenmelon och flummiga lekar som kasta bilar-leken. Det var även en stackars bil som råkade illa ut i micron :)

Nu tänkte jag äta frukost och fixa mig, för idag är det inte hemmahosamandaplugg som gäller utan geoplugg :)

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Ankan

Hahaha! Underabara pluggtider och underbara pluggvänner! ^^ Ûberflummish!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback