Ojoj, vilket bloggstopp!

Helt sjukt länge sen jag bloggade! Tänkte försöka mig på världens snabbaste sammanfattning vad jag har gjort den senaste månaden. Jag hade massa bilder på min mobil som jag hade tänkt att bara slänga upp som en sammanfattning, men om ni läser så kommer ni förstå varför jag inte har någon möjlighet att lägga upp dem. Suck.

Första helgen på lovet så pimpade Rally och jag våra cyklar och brände oss på axlarna. Solen tog tydligen ganska så bra där på taket :P På söndagen var jag och åt i Stockholm med Fredriks familj för att fira diverse födelsedagar. Helt underbart god mat!

Veckan efter det så jobbade jag måndag-torsdag i Enköping och var helt sjukt trött när jag kom hem om kvällarna. Det enda jag orkade med var att ligga i soffan och glo på alla hundra olika djurprogram som går på tv. På onsdagen orkade jag dock pallra mig iväg för lite mat och bio med två arbetskamrater.

Sen kom påskhelgen och det innebar marknad på fredagen och en sväng ut till landet hos farmor och farfar på lördagen med familjen och kusinerna. Vädret kunde inte ha varit bättre! På söndagen åkte vi tjejer ut och kollade in Cissis nya hus, som förövrigt var jättefint! Det blev kortspel och massa tjejsnack :)

Veckan efter det så jobbade jag bara på tisdagen. Efter jobbet så drog jag till Uppsala för att Ankan skulle komma till mig och hjälpa till att tappa upp vinet. Grumligt blev det men även drickbart :) Shopping med mor i Uppsala på onsdagen. Hittade både skor och lite övriga kläder, så jag var nöjd! På torsdagen hjälpte jag Maria att flytta och inflyttstäda. Tog en hel dag men bra blev det :) Tjejmiddag på fredagen som var sjukt kul och galen! Resten av helgen tror jag att jag mös med Fredrik om jag minns rätt :)

Skolan började och vi inledde det med en pubrunda med militärtema. Det resulterade till allt för mycket borttappade prylar. Återfann bankomatkort, korridorskort och nycklar men mobilen är spärlöst försvunnen. Men jag är glad ändå för jag har köpt Viktors gamla mobil (en sådan jag hade innan :)!). Sen började forsfestivalen full med sol, öl, hamburgare och glada vänner! Sjukt kul vecka som jag absolut kommer att medverka i nästa år. På lördagen på forsfestivalen så var det fest med temat Heaven & Hell. Annika och jag var utklädda till moln och Rally var åskgud ^^
 



Sängkläderna i tältet, som var vår bostad just då, blev blått av kroppsmålningen. På måndagen blev flotten klar och alla blev sjukt nöjda. Nu gällde det bara att färdigställa dräkterna :D



VALBORG!


Sjukt nervös på morgonen inför forsränningen. Förstår inte varför för det hela slutade ju så sjukt bra :D Jag är väldigt nöjd för jag klarade att hålla mig på flotten i de två första fallen :D SEGER!

Här nedanför ser vi hur det hela slutade i första fallet ;D Jag vet inte, jag hade ju tänkt att vi skulle stanna kvar på flotten men de andra ville ju tydligen bada :P

'

Efter ränningen var det duschning på studenthälsan och därefter Champangegalopp på Värmlands. Det galnaste och sjukaste jag varit med om :D Nästa år ska jag ladda upp med dubbelts så många hundralappar!



Senare på kvällen var det Plaskgasque på Vedala. Kände mig jättefin i min nya klänning även om den inte var tillräckligt lång för att vara gasqueklänning. Jag lyckades hamna bredvid ett psyko men Annika gjorde ett superbra jobb som Toast så det vägde upp det hela :) Det enda jag blev lite besviken över var att DJ:n inte hade Lady GaGa - Just Dance!

Vaknade upp på morgonen och upptäckte att vår flotte fanns med på två klipp på Tv4:s hemsida och två bilder på UNT:s hemsida :D

1: Efter ungeäfr en minut in i filmen ser man vår flotte, och lite i början under intervjun ser man oss i bakgrunden :)
http://anytime.tv4.se/webtv/?progId=754917
2: Första flotten i filmen! :) http://anytime.tv4.se/webtv/?progId=754877

Bilderna på UNT:s hemsida är bilderna ni ser lite längre upp!

När man går in på http://nyhetskanalen.se/lokalt/uppsala så ser man vår bild innan man trycker på länken. Sjukt roligt att vi kom med på så många olika ställen tycker jag :D


Ficke även ett samtal från mor imorse att det var en stor bild på vår flotte i UNT. Tydligen den bilden när bara jag är kvar på flotten och gör segertecken. Måste nog allt ta och köpa en tidning idag :)

Idag blir det solningn på taket tror jag och lite plugg. Funderar om jag ska ligga och läsa hydraulik :O Jag är noll pepp men vi får se :)

Har du läst allt? BRA JOBBAT!

Pusskram


 Tack Rally för många av bilderna! <3

Kommentarer
Postat av: Raaally!

Tack för världens bästa och roligaste vecka! :D <3

2009-05-02 @ 11:11:37
Postat av: Ankan

Å tack för allt galet roligt! Bra bloggat Mandy! :D

Vi är bäst, å VI HAR KUL!!! Pussas!

Postat av: Maria

Äntligen!!!! ;D;D;D

2009-05-02 @ 12:32:18
Postat av: Alx

Klart jag såg er! Ni var ju så söta och färgglada! Och all popcorn som gick till spillo :P

2009-05-02 @ 20:04:55
URL: http://tuttanochtoernrout.blogg.se/
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Just nu är där en tävling där du kan vinna 3500 kronor i presentkort!



Bli medlem här och få 25 gratis poäng: http://www.freestreet.se/?r=87



2009-05-02 @ 20:23:53
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback