Tvätt

All denna tvätt som alltid ska tvättas. Fattar verkligen inte.  Hur kan det bli så mycket och hur kan det ta upp så många maskiner?

För att spara tid till mig själv borde jag egentligen alltid använda kläderna i färgskala. Typ en vecka har jag bara ljusa kläder på mig och veckan efter det bara mörka :) Tror starkt på det. För idag blev det fem halvtomma/halvfulla maskiner bara för att tvättkorgen blev full med sju hundra olika färger. Dessutom skulle jag tvätta min senaste inköp, ett knallgult jc-linne. Jag valde att tvätta det för sig för jag vill ju inte att resten av kläderna ska bli sådär dassigt gula.

Ska ner snart igen och slänga in i tumlaren och i torkskåpet. Hatar attt vätta samtidgt som jag typ får en kick av det när jag är klar :)

Pusskram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback