Julmys med mamsen

Måste ju berätta om mammas och min dag också! :)

Hann med en massa idag faktiskt! Började med att mamma levererade brors
nattduksbord till mig. Riktigt bra med något litet enkelt vid sängen som har lådor, praktiskt! Förut hade jag ju bara en svart liten pall bredvid sängen, som faktiskt har förflyttat sig och blivit en hamsterbursmöbel. Den föredetta hamsterbursmöbeln har förflyttat sig till soprummet. I soprummet kan man för övrigt hitta grymt snygga saker, men mer om det senare :)

Tog en fika beståendes av en varsin kopp med varm choklad deluxe och en varsin lussebulle. Mamma smakade även någon nötkolagrej som var riktigt god :) När vi stod och skulle välja fika fick vi syn på den här "fina" pepparkakan. Bara mamma och jag som tyckte det liknade något annat?



För första gången sen jag flyttade till Uppsala så gick jag in i domkyrkan. Väldigt maffig faktiskt! Gick och kollade på några gamla kungars (eller vad det var) kistor som nästan stod mitt i kyrkan. Tände dessutom ett varsit ljus för mormor.



Julmarknad, julklappsshopping, minipållarklappning (läs jättesmå shetlandsponnys?) och restaurangbesök! Tack för en jättemysig dag i Uppsala mamma! :)

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Ankan

Den där pepparkakan alltså...

Postat av: Mamma

Tack själv gumman .Man kan inte ha det bättre Kram

2009-11-30 @ 06:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback