Recceveckorna är slut...

... och nu kommer allt att återgå till det vanliga! Eller? Näe, jag tror inte det. För det första så finns det inget som kallas normalt hemma hos Ankan och mig och för det andra har varken hon eller jag hunnit skapa några rutiner här hemma än. Så egentligen finns det inget "återgå till det normala" i vår värld.

Jag har haft två helt otroligt grymt roliga veckor. Skratt, dans och nytt folk, härligt! Känns dock helt underbart att få tillbaka Annika. Trots att jag bott med hennes soulmate Hjördis så har jag ändå saknat min lilla Annika. Härligt att ha dig tillbaka! :)

Idag blir det storstädning av hela lägenheten. Under två veckors tid har vi inte hunnit med så mycket mer här hemma än att stöka ner och göra Mankan Mansion fallfärdigt. Idag blir det dock andra bullar.

Har lust att kolla på OC nu men det känns inte schysst mot Alexander som ligger och sover i vardagsrummet efter en sen utekväll. Kanske ska dra igång singstar istället? :P Haha.

Pusskram



Btw mamma, jag lever!

Kommentarer
Postat av: Sandra - en av alla läkarstuderande svenskar i Danmark

Jag ønskar jag hade kunnat vara med!!! Uppsala-nollningen slår ju trots allt ALLT.

Postat av: Ankan

Det är lovely att vara tillbaka! ^^ Åh va fint det blev! Hihi! Singstar is the shiiiiit!

2009-09-07 @ 00:59:44
URL: http://ankanankan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback