Hej vare går

Mycket har hänt sen sist jag skrev, bland annat har det blivit december. December kom lite extra fort i år, varför vet jag inte men det bara känns så. Hela året har flygit fram och om det är bra eller dåligt vet jag inte heller. Jag hoppas på att uttrycket "tiden går fort när man har roligt" stämmer för då borde jag haft en riktigt rolig termin.

Mitt senaste inlägg handlade om min hamsterbur som såldes för ett paket bullar på blocket. Den fick jag såld, för en kasse med massa påsar med bullar, inte illa. Familjen som hämtade buren verkade glada och nöjda.

Det viktigaste som hänt i mitt liv sen jag skrev sist är nog ändå att mina och Pontus bästaste gemensamma kompisar har gjort slut. Känns trist men jag gillar dem både vare sig de är tillsammans eller inte. De är helt awesome!

Det har även hänt massa annat också, fast mest roliga saker. Snabb sammanfattning av det, fast i bilder och små korta ord.


Jag har lärt mig lösa rubiks kub med hjälp av lager-för-lager-metoden

Följde med Cissi ut till Prudy som vi släppte lös i Ridhuset :)

Cissi och jag bakade pepparkakor och drack glögg... dock lite tidigt, redan den 25/11. Den 26:e bakade Elin, Anki, Cissi och jag lussebullar :) Om nom nom

Ölprovning med Klubbverket den 27:e :)

Mami kom till stan och vi köpte en fin julklapp till mig ^^

... och fina skor som jag ska ha på gasquen. KÄR!

Molle stannade i Uppsala

Jag laddade ner en rolig app. Art by Anki!

Mysiga promenader i snön

Trötta älsklingar

Översnöade cyklar

Har även hunnit med att baka saffranscupcakes :)

Idag drog Rally, Anki och jag på stan och shoppade loss. Jag köpte ett bar boots och bindningar till min nya fina bräda. Jag är totalt överlycklig! Vill ut och åka på en gång, iiiih!

Ikväll blir det lugnt... geoteknik-plugg faktiskt, men dock bara kanske två timmar. Pontus är ute och slirar med KLV så det blir att sova ensam inatt :( Molle har mami hämtat så det blir till att sova ensam inatt... men jag har ju brädan min i alla fall :)

Instuderingsfrågor kapitel 11 nu!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Ankan

Åhh jag älskar dina uppdateringar, de är så trevliga att läsa ^^ <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback