Underbara skolvecka!

Gud vilken skön vecka det här är! Idag gick jag till exempel bara i skolan mellan tio och tolv och imorgon går jag också bara fram till tolv. Men det bästa av allt är ju att jag faktiskt är ledig på onsdag, känn på den du! :D Efter dessa dagar väntar en soft torsdag och en soft fredag! Jag bara älskar livet som student om man bortser från allt tentaplugg, som i och för sig har sin charm den med.

I fredags var det ju tänkt att Cissi, Kim, Kims kompis Lars och jag skulle ut och parta på ÖG... men det blidde inte riktigt så. Istället blev det skönt häng och massa vin med sänggång halv sex... alldeles så där lagom ;) Köpte förresten massa nice kläder på H&M på dagen på fredagen. Blev ett par jeans, en zip-tröja, två toppar, en t-shirt, en kjol, ett par skor, strumpbyxor, armband, ringar och massa örhängen, allt det inhandlat på 90 minuter... inte illa pinkat! Tror jag börjar bli bra på powershopping ^^

Lördagen bjöd på melodifestivalenhäng hos Becca där jag även passade på att ge Sara och Becca deras lite föresenade födelsedagspresenter. Ni kanske minns mitt lite "hemliga" pärlplatteprojekt? Här är det:


Lite olika skalor på tavlorna men eftersom de inte skulle hänga bredvid varandra så tycker jag inte att det gjorde så mycket :)

Små pärlplattepaket :)

Sov såklart hemma hos mamsen och papsen natten till söndagen. Ett underbart väder väkte mig på söndagsmorgonen... helt sjuuukt fint väder. Hade egentligen tänkt att åka hem direkt efter frukost men det fina vädret och en trevlig familj fick mig att vilja stanna kvar och ta halvsex-bussen hem.


Molle ser inte jätteroad ut kanske... haha

Me and my baby!

Kan ni fatta att han är tolv år?!

Åååh, nu saknar jag Molle! Familjen är ju så lätt att ringa och snacka lite med men Molle? Visst att min hund är helt enormt grym men tala kan han faktiskt inte... Kanske ska be att få cama med honom någon dag? ^^

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Ankan

Det enda som förstör är att vi börjar 8 idag! MEn det gör inget! ^^

Så sjukt söta pärlvärk Mandy!! Hjärtballongerna är så sjukt sweet!

Postat av: Bella

Vilka fina tavlor! :)

2010-02-10 @ 19:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback