Idag har jag klubbat!

Jobbade faktiskt på Uthgård idag mellan 17 och 23. Vi behövde dock inte göra så jättemycket då det varken var mat eller bar, utan bara catering. Men det blir en hel del disk i alla fall och en massa annat som ska göras. Koka kaffe, diska, sopa, fixa bord med mera. Viktor, Patrik och jag skötte det hela galant!

Tog hem både bulgursallad och potatissallad. Måste ha lunch imorgon så engentligen borde jag göra någon typ av kycklingfilé eller cornfilé till. Det blir nog corn för det blir klart på fem sekunder.

Igår så var ju som sagt Pontaren och jag på stan eftersom att karln letade skor. Han hittade ett par an gillade men tråkigt nog så var de en storlek för stora, tror dock att han skulle slå till på dem idag ändå. Ett par raggsocker bara och dem är perfekta ;) Vi snabb fikade på Å-rummet innan Pontus skulle klippa sig på Lilla Klippet.

Före...


... och efter!


På Lilla Klippet gjorde jag värsta fyndet!
Världens bästaste lockkräm som jag letat efter i TVÅ ÅR fann jag där! Finns säkert på massa andra ställen men jag har inte hittat den tidigare och inte har det direkt varit lättare när jag inte vetat vilket märke det var :P Sen köpte jag även från samma märke någon typ av vårdande kräm för topparna som var sänkt från 265:- till 50:-. Bra deal tyckte jag!

Väl hemma gick vi med Molle och sen kröp vi ner och började kolla på Upp. Bra film tycker jag faktiskt! :)

Nu tänkte jag faktiskt lägga mig i sängen och slå på någon film, kanske ta upp Molle i sängen och sen vänta på att min älskling ska ringa och säga att jag ska hämta honom från ÖG.

Pusskram


Kommentarer
Postat av: Ankan

Bra där Mandy! Den som väntar på nåt gott... :) (lockkrämen alltså..!)

Postat av: Linda

Vilket klipp du gjorde med krämen :)och Pontaren blev ju rigtig stilig.

2010-10-29 @ 10:06:19
URL: http://movingon-linko.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback