Min helg :)

Har inte riktigt hunnit berätta så mycket vad jag gjorde i varken fredags eller lördags. SAD. I fredags gjorde jag visserligen inget sådär jättespeciellt kanske. Klarade alla inlupparna i Byggkonstruktionen (yey) och svarade på Modelltentan till Byggteknik och Hållbart Byggande.

Fast juste, nu minns jag ju, HAHAHA. Det var nämligen så att i fredags så fick Ankan för sig att ta med ALLA hennes vackra ballonger till 45:ans samlingslokal och spexa, sad Ankan... SAD. Pontus och jag bestämde oss för att göra Ankans liv lite surt igen genom att fylla hela hennes rum med farliga laserstrålar, mohaha.



Åååh, det var så kul att se Ankans reaktion när hon kom hem, haha... så söt! Vi trodde hon skulle komma hem mycket senare när vi sov men istället kom hon hem mitt i Beck-filmen. Jag funderar lite vad jag ska fylla Ankans rum med nästa gång...

På lördagen klockan nio befann sig Cissi och jag utanför Landings för att hämta upp bröd till ÖG. Japp, ni läser rätt, i lördags jobbade jag fika på ÖG. Blir du inte lite stolt nu Sandra? Min älskade Cissi är ju fikavärd på ÖG så jag tänkte att det kunde vara kul att haka på, dessutom känner jag la lite press från klubbverkarpojkvänpontus och älskadecissispojkvänfredagsmiddagvärdkim (minns jag rätt?) att vara lite aktiv jag med. hur som helst så var det kul och kommer säkert att göras om!

Egentligen känns det taskigt att lägga upp den här bilden på smörgåstårtan för den blev betydligt finare sen än vad den faktiskt är på den här bilden!



Efter arbetandet på ÖG så cyklade jag till Geo för rapportskrivning med Banankå. VI jobbade på otroligt bra måste jag säga. Efter det var det bara att dra hem fort, duscha, käka och softa ett innan det var dags att dra iväg på inflyttningsfest och 25-årspartaj hos Viktor och Becca. Riktigt kul att träffa folket, trots att det blev en nykter snabbvisit!

Åkte buss hem och fann den perfekta platsen, tack fat girl!



Söndagen, 10-10-10-dagen, firades ordentligt som jag bloggat om
tidigare, men det hanns även med lite plugg också. Flumm med Ankan hela dagen medan Pontus var på storstäd på ÖG och Elin i Borlängen (som hon förövrigt hade varit sen i onsdags). In genom dörren kom de båda samtidigt och Mankan Mansion var komplett för den här gången... Snipp snapp snut så var sagan slut.. eller nått.

Kommentarer
Postat av: Ankan

Hahaha! Det var fantasitkst och det är fantastiskt att jag har en dubbelhämnd att ta ut... :)

Hahaha! Fatgirls cameltoe...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback