Påskhelgen



Påskhelgen i Enköping och Viksäng var mysig. Pontus, jag och råttorna tog bussen redan i fredags runt två till Enköping. Alltid så himla mycket skönare att tillbringa en solig helg hemma hos mamma och pappa i Gånsta. Jag älskar den där villan, tomten och hängsofffan på altanen. Visserligen kanske det är svårt att inte älska sitt barndomshem?

Katarina och Emil kom hem på fredagen också och vi grillade och hade det mysigt. Grabbarna spelade Fifa (såklart) och vi andra myste i solen. Grillning framåt kvällen. Det där med grillning alltså ♥.

På lördagen åkte vi ut till farmor och farfar i Viksäng, Pontus och Jonas kom dock några timmar senare då det tydligen var en viktig fotbollsmatch en kanal som inte finns där ute. Påskmiddag, pilkastning och Kille. Jag sög verkligen på pilkastningen men fick in ett kast med två pilar som gav mig 90 poäng!

Söndagen tillbringades hemma hos mina familj. Jag drog ihop en plumpomgång som jag för en gångs skull VANN! Helt jävla otroligt!

Nu ska jag till posten och skicka iväg en balväska jag sålde på tradera :) Wiho

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback