Money, money, money...

Pokern i helgen gick plus minus noll i vinstpengar, så det var ju bra! Hade räknat med förlust om jag ska vara ärlig :P

Lördagskvällen spenderades hemma med världens bästa Cissi, godis och melodifestival :) Jag spelade en tia på svenskaspel att Danny skulle gå direkt till finalen, vinst 11 kronor! Spelade även på något annat ställe att Danny skulle gå vidare, fast bara en tia, men totalt tjänade jag 6 kronor på Danny :P Haha, vilken otrolig summa med pengar jag håvade in!

Pontus och jag fick ju elva rätt på stryktipset i lördags också, men det gav dock ingen utdelning. Men i söndags när vi spelade så spelade vi endast på två matcher, men lite efter ett "säkert" system. Slutade med att vi vann tillbaka lite pengar från gårdagen och allt som allt gick vi plus!

Det är kul att spela även om det inte gäller stora pengar! :)

Nu bär det av till skolan!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Kristina

Intressant sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :D.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback