100 sanningar

Forsättning!

21.
Som barn har jag förstört lacken på två av familjens bilar.
22. Jag var ett LIF-fan när jag var yngre, trots att jag bara sett dem spela en gång.
23. Utan smink ser jag ut som en pojke.
24. Jag har en underbar pojkvän som ställer upp väldigt mycket. Jag behöver nog inte nämna mer än en lång hamsterutställning och melodifestivalen varje lördag?
25. Jag har läst ut tre dassböcker sen jag flyttade tillbaka hit efter jullovet.
26. Jag var 14 år första gången jag var full. Jag minns att jag tyckte det var jätteskoj när allting snurrade och man pratade lite halvkonstigt, sen spydde jag.
27. Jag har en hel kyrkogård på tomten nere vid en gran hemma i Enköping. Vila i fred Balo, Pepsi, Piff, Puff, Matilda, Diva, Polly, Sindy, Rut, Mimmi och Selma <3
28. Jag tycker inte step up är så svårt, däremot har jag svårt att göra de "två stora andetagen" före och efter varje pass. Jag fattar aldrig hur man bara ska kunna andas en gång under den stora rörelsen.
29. Jag har aldrig snattat något. (Om man borster från Beccas och min oststöld för en månad sen)
30. När jag var liten trodde jag att man fick samma födelsedag när man gifte sig. Anledningen till detta stora missförtånd är nog att mina föräldrar fyller år på samma dag.

<< 11 - 20
- 31 - 40 >>

Kommentarer
Postat av: Anka

Leksands IF? :D Ojoj, 3 dassböcker! Dom kan ju vara ganska allmänbildande, bra där Mandy! Hahaha! Jag andas aldrig under den där rörelsen, jag gör den bara! Hahaha! Ska försöka göra som hon säger nästa gång.. :)

Postat av: Svennis

Ja nu har du allt snattat, eller inte betalat för det?

2009-02-23 @ 07:48:07
URL: http://rebeccaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback