100 sanningar

Har ni väntat? :P


31. När jag bakar chokladbollar fryser jag alltid in dem och äter dem inte förrän de är stenhårda.

32. Jag har världens bästa föräldrar. De har gett mig en mycket fin uppväxt och de ställer alltid upp jättemycket, nästan lite för mycket ibland så man får skuldkänslor.

33. Jag känner mig oftast som tjockast under vintertid då man är blek och mysmullig.

34. Jag är rädd för att misslyckas med livet, vad nu som menas med att misslyckas.

35. Jag har pensionssparat sen jag var 18 år.

36. När jag var mindre trodde jag att värmekraftverket i Enköping gjorde moln och eldade fleecetröjor.

37. En gång när jag var liten så ”hängde” (avrättade) en kompis och jag maskar i min sandlåda. Jag tror vi trodde att det blev flera maskar.

38. Jag fick 26/26 på mekaniktentan. Woho!

39. Jag är fortfarande dålig på att starta i backe med bilen.

40. Om jag hittar en låt jag gillar kan jag utan problem lyssna på den varje dag i flera år framöver.

 

 << 21 - 30 - 41 - 50 >>


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är världens bästa dotter Älskar dig

2009-03-27 @ 13:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback