100 sanningar

Hälften avklarade!


41. Jag tror inte på Gud för fem öre.

42. Ibland tänker jag att livet vore enklare om man blev gravid som femtonåring, fick ett barn och det fanns inga mer krav än att man skulle ta hand om barnet. Skitdumt tänkt, jag vet. Tror knappast livet är enklare om man även har ett barn att ta hand om.

43. Jag är rädd för att sommaren kommer att gå på tok för fort, eller att det kommer att regna hela sommaren.

44. Jag har aldrig snott pengar av mina föräldrar, inte ens en krona.

45. Jag hatar att sova i tält samtidigt som jag tycker det är sjukt mysigt.

46. Jag lever livet just nu och vill inte växa upp!

47. Jag älskar deg och olika smetar, tycker till och med om limpdeg och våffelsmet ^^

48. Ibland när jag handlar händer det att jag kollar i andras kundkorgar. Om det då är en tjockis som har handlat massa onyttigt så tänker jag ofta typ ”Inte konstigt att du är så fet din tjockis!” samtidigt som jag själv kan gå och lassa i fullt med onyttigheter. Jag skäms.

49. Jag har varken sett Star Wars eller Matrix.

50. Jag är inne på den tredje mobilen under perioden av ett halvår.

 

 << 31 - 40 - 51 - 60 >>

Kommentarer
Postat av: Ankan

Hahahaha! Sjukt bra sanningar Mandy! Apropåsommar! P&L!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback