Första dagen efter lovet..

rätt lugn dag, gjorde inte ett enda tal på en 90minuters mattelektion, sköönt ;)
men det var ju bara cp-börjes lektion så det var ju lugnt. haha
fick tillbaka provet, hade bra på de svåra uppgifterna,
men hade gjort dåligt ifrån mig på vissa G-uppgifter? :S
fick dock två spader :D
lugn svenska och engelska, kemin var till och med begriplig :)
FRAMSTEG

idag var jag duktig helda dagen fram till Lost började
då gick det inte att hålla sig från godiset längre,
men nu har jag låst in allt godis jag har i ett skåp, enda sättet.
men tur det att mamma och jag har börjat köra magträningsvideon jag tankade
har gjort det två dagar i rad :) blir nog inte så mycket mer än så. haha

Piils sitter och väntar den stackarn på att jag ska blogga klart
haha, då kan man inte ha något liv :P
nej nu ska jag inte vara taskig. haha

Pusskraam
ska sova nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback