Grr, jag borde plugga

Haha, men jag orkar bara inte. Ska träna snart, och jag måste cykla ner.
Jädrans väder asså. Kan det inte bara bli sommar?
Jag vill ju åka inlines!

Nu ska jag ringa Alle,
se om hon dissar mig idag eller om hon ska träna, hoppas hon tränar! ;D

Grr, glömde ena matteboken hemma! Ska hämta den efter träningen.
Jens var snäll och tog hem den till sig. Haha.
Jag orkade inte cykla tillbaka till skolan när man för en gångs skull slutar tidigt :D

Slår vad om att jag inte kommer träna idag. Haha.
Borde det, har ätit godis och rulltårta idag ;)

Haha, jag kommer sluta som en gammal mattelärare jag hade, Tommy hette han.
Han var rundare är en boll. Inget fel med det iofs ;P

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback