the list

JAG HAR/ÄR ETC:
[/] snott den här listan från någon
[/] rökt en cigarett
[/] rökt en cigarr
[ ] varit hög
[/] varit full
[/] hånglat med någon av samma kön
[/] pussat någon av samma kön
[/] varit kär
[/] blivit dumpad
[/] dumpat någon
[ ] fått sparken
[/] varit i knytnävsslagsmål
[ ] rymt hemifrån
[/] haft känslor för någon som inte känt samma sak
[/] blivit arresterad [lite milt]
[/] hånglat med en främling
[ ] gått på en blinddejt
[/] ljugit för en kompis
[ ] varit kär i en lärare
[/] skolkat
[ ] legat med en medarbetare
[ ] sett någon dö
[ ] varit kär i en av mina internetkompisar
[ ] varit i kanada
[ ] varit i mexiko
[/] flugit
[ ] spytt i en bar
[ ] sett en del av mig själv brinna
[/] ätit sushi
[ ] åkt snowboard
[ ] crowdsurfat under en konsert
[ ] varit i ett våldsamt förhållande
[/] tagit smärtstillande
[/] älskar eller saknar någon just nu
[/] legat på rygg och sett molnen flyga förbi
[/] gjort en snöängel
[/] haft ett te-party
[/] byggt ett sandslott
[/] hoppat i en vattenpöl
[/] lekt uppklädd
[/] hoppat i en lövhög
[/] åkt släde
[/] fuskat när jag spelat spel
[/] varit ensam
[/] somnat i skolan/på jobbet
[/] använt ett falskt id
[/] tittat på en solnedgång
[ ] varit med i en jordbävning
[/] spytt upp mat frivilligt
[/] rört en orm
[/] sovit under stjärnorna
[/] blivit kittlad
[ ] blivit rånad
[/] blivit missförstådd
[ ] tagit hand om ett råddjur/get
[/] vunnit en tävling
[/] gått mot rött
[/] legat två i samma solarium
[ ] blivit avstängd från skolan
[ ] varit i en bilolycka
[/] haft kramp
[/] känt mig som en utstött
[ ] ätit ett helt glasspaket på en natt
[/] dansat i månljus
[/] hatat mitt utseende
[/] varit vittne till ett brott [beror på hur allvarligt borttet ska ses]
[/] ifrågasatt mitt hjärta
[ ] varit besatt av post-it lappar
[/] gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
[/] varit vilse
[/] varit på andra sidan landet
[/] simmat i havet
[/] känt som om jag håller på att dö
[/] gråtit mig själv till sömns
[/] lekt polis och rånare
[/] sjungit kareoke
[ ] betalat för mat med bara mynt
[/] gjort något med mig själv som du inte borde gjort
[/] busringt
[/] fångat en snöflinga på tungan
[/] dansat i regn
[/] skrivit ett brev till tomten
[/] tittat på solnedgången tillsammans med någon jag bryr mig om
[/] blåst bubblor
[/] gjort upp eld på en strand
[ ] förstört en fest [kan man svara på det själv?]
[/] åkt rullskridskor
[/] fått en önskan inslagen
[ ] haft sex med en apa
[/] burit pärlor
[/] hoppat från en bro [en väldig jätteliten bro]
[/] ätit hund/katt-mat
[ ] sagt till en främling att jag älskar honom/henne
[/] kysst en spegel
[/] sjungit i duschen
[/] burit en svart klänning
[/] drömt att jag gift mig med någon
[/] limmat fast min hand i något
[/] fastnat med tungan i metall
[ ] pussat en fisk
[ ] varit en cheerleader
[/] suttit på ett tak
[/] skrikit så att jag inte fått luft
[ ] byggt en kärra
[/] pratat i telefon i mer än sex timmar
[/] stannat uppe hela natten
[ ] inte duschat på en vecka
[/] plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
[/] klättrat i träd
[/] haft en träkoja
[/] är rädd för att titta på skräckfilm ensam
[/] tror på spöken
[ ] burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger
[ ] spelat kyckling
[ ] blivit puttad i en pool med kläderna på
[/] blivit tillsagd av en främling att jag är het
[ ] brutit ett ben
[/] fångat en fisk och sen ätit den
[/] fångat en fjäril
[/] skrattat så mycket att jag grät
[/] gråtit så mycket att jag skrattade
[ ] fuskat på ett prov
[/] haft en Britney Spears-skiva
[/] glömt någons namn
[/] sovit naken
[ ] svimmat
[ ] gråtit på tunnelbanan
[/] haft sex på offentlig plats
[ ] legat med fler än tio personer
[ ] snattat [NEJ, jag har aldrig snattat!]
[/] drömt att jag haft sex med en vän/flera vänner
[/] pratat med en främling i mer än fem minuter
[ ] gett en uteliggare mer än 50 kronor
[/] spottat på någon jag ogillat
[ ] hoppat bungyjump eller något annat riktigt äventyrligt
[/] haft sex i en IKEAsäng
[ ] haft sex i en IKEAsäng på ett IKEAvaruhus
[/] varit svartsjuk

Kommentarer
Postat av: Troyruna

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback