Träna, träna inte?

sitter här och funderar om jag ska träna ikväll,
min hals kommer aldrig att palla det.
men faktum är att jag inte tränade på hela lovet!
- så det kan behövas, grrr
men OM jag tränar kommer min hals strejka,
så det kanske ärlika bra att skippa det och vänta till måpndag istället.

idag är det kemi, idrott och matte på schemat
- och världens längsta håla, grrr
om det hade varit sol hade det ju varit okej,
då hade man ju kunnat varit ute och fått lite färg på kinderna,
men så är inte fallet.. fan jag får seriöst damp
NÄR BLIR DET SOMMAR?
NÄR FAN SOPPAR DOM GATORNA?
mina inlines ligger och gråter..

nej, jag ska springa och platta mitt hår nu :]
sen ska jag äta frukost,
massa gott hemma eftersom mor och jag var och handlade igår!
yäää.
Pusskram


Stars shining bright above you, night breezes seem to whisper, "I love you".
Birds singing in the sycamore tree, "Dream a little dream of me".
Say "nighty-night" and kiss me. Just hold me tight and tell me you'll missme.
While I'm alone and blue as can be, dream a little dream of me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback