Envis.

mötte cissi på stan idag runt halv två,
tog ut pengar och cyklade till diverse affärer.
hittade bland annat smarties white! :D
har inte smakat den ännu, men den är säkert god.
cissi gillade iallafall den ;P

smarties

hann även med en sväng till donken,
cissi köpte sig en cheeseburgare medans jag vräkte happymeal :|
fick en jätteful sonic-penna,pucca
jag ville ju ha en pucca-stämpel -.-

drog hem till mig sen och fixade klart "super-idén"
blev riktigt bra, dvs. mongo ;P
sen envisade sig revvy att komma och lämna pengar,
men jag och cissi skyddade brevlådan bra ;P

runt sex typ cyklade cissi hem.
revvy hann åka förbi en gång till efter det,
men även då klarade jag mig ;D
mohaha.

Pusskram



vet vad jag vill göra just nu,
men känns som hela världens står emot en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback