Fest ikväll?

mamma och jag köpte storpack med glassbåtar i tisdags,

vanliga, toffee och jordgubb.

åt en toffee-båt idag när jag pratade i telefonen.

Just like heaven


pratade med jens i telefonen idag,
skönt att höra från pojken igen.
allt blev iallafall bra till sist.

ikväll ska eddie ha fest, trevligt!
vet dock inte om jag ska dit :/
får fundera lite till..
..men man vill ju träffa pojkarna innan de drar till Bulgarien.
måste komma hem i lite tid isåfall,
ska ju med och lämna Emil till arlanda imorgon bitti,
fem åker vi hemifrån för att vara exakt.

det finns ju två alternativ om jag går till eddie,
första är att jag kommer hem i tid och sover en skvätt,
fast det verkar ju tråkigt ;P
om jag går till festen lär jag nog vara uppe tills vi åker.
man blir ju bara tröttare av att sova en två timmar.

Pusskram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback