Karro ikväll, Uppsala imorgon.

Ikväll blir det tjejkväll med skitsnack, godis och pjamas :]
oj vad mysigt det kommer att bli!
ska ta med min choklad som jag inte åt igår.

kvällens outfit blir nog följande:
♥ ljusgröna pjamasbyxor med stjärnmönster
♥ grått bomullslinne
♥ mysig tjocktröja
♥ rosa duntofflor

får ta med mig en väska med diverse kläder som jag kan ha på lördag.
ska ju in till Uppsala då och gå på american carshow ;]
det kan bli trevligt! haha

Pusskram


update från USA:
Emil spelade sin första träningsmatch härom dagen,
1 - 0 till Laconia Leafs, varav Emil gjorde målet ;D
nu ska de köra en massa träningsmatcher innan säsongen börjar den 17/9

han ringde hem härom dagen också,
berättade att klubben skulle hjälpa till samla in pengar till ett barnhem.
bra pr för laget och bra för barnhemmet :]
de skulle få in pengar genom en auktion där killarna skulle vara "föremålen",

dvs. det som auktionerades ut var middagar med killarna.

hörde sen på msn av Emil att han hade sålts för 300 dollar, haha

"Signing Emil was a no brainer. He alone will bring division 1 college scouts in the building. Watch out for this kid"  says coach Bourdon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback