Lika trevligt som vanlig!

var en riktigt rolig dag igår,
trots att den tredje parten i ligan svek, dvs. Alle -.-


på väg till bion såg jag tre snygga killar med fullpackade cyklar,
"Oh-la-la" tänker jag och cyklar förbi,
efter en meter ropar de "Swed",
jag tvärbromsar och gör världens bromspår :/
de bad mig förklara vägen till campingen,
på engelska.. grrr
shit! men det gick rätt så bra, tror jag.
de var glada iallafall och tackade.
..mådde typ dåligt hela bion för händelsen.


japp cissi, vi lär ta en kurs i engelska som heter;
"Hur du lär dig förklara vägen!"


bion var iallafall allt annat än tråkig, haha.
mongofilm ;P
men som sagt, nu vet vi "sanningen om rödluvan"


hoodwinked


gick i regnet hem till mig,
aktade oss för de små söta grodorna. värsta regnskogen typ :/
jag diskuterade med min kompanjon ifall man skulle ta hem en,
kom dock på att jag inte hade något akvarium..
.. men shit, nu när jag tänker efter har jag ju det :)
iallafall en liten guldfiskskål, men det borde ju funka :D

väl hemma var vi genomvåta, men det blir vi ofta när vi umgås ;P
fixade en massa gott och satte på A cinderella story
asbra film! jag mena, Chad Michael Murray är ju med ;]
DRÄGGEL!

chad
omg, spana in killen :|

han dock inte kika klart, Fredrik ringde :]
åkte runt med honom en sväng.
cissi fick lite agro mot sig och blev upphämtad av far.
inget fuckingåmål där inte :/ damn.


åkte tillbaka till öb och försökte lära mig sladda lite,
funkade inte så bra^^ haha
men det slirade ju rätt så bra i vattnet iallafall ;]

idag skulle det bli västerås med jens och becca var det tänkt,
min shoppinglust fanns dock inte där :/
stannade hemma istället.
vet ej vad det blir för något.
ska iallafall ringa cissi och höra hur det blev med stallet :]
hon har ju hittat ett stall som ligger jättenära mig^^

pratade med emil nyligen på msn,
han satt och kikade på björnar som gick förbi huset :|
han kommer typ bli uppäten!

Pusskram


Kommentarer
Postat av: cissi

liite agro?? :P

Postat av: J

trodde du skulle ringa men icke:/

aja nu drar vi iaf. ha de bra byee

2006-08-15 @ 01:02:29
URL: http://teknikarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback