Övningskörning

gick som vanligt och lade mig för sent igår,
vilket resulterade till att jag sov till kvart i ett.
hade kunnat sovit längre, men mamma tyckte det var dags att vakna.

gick ut med hunden och sen övningskörde jag och mamma,
åkte upp till den stora grusfältet förbi åkerby,
ett bra ställe då man hinner få i trean :]
precis innan jag ska börja köra där så kommer det en blå 240.
det var fredrik som skulle leka lite, haha
tyvärr så blev han bortschasad av mig ;P
.. nog för att jag kört med honom förut.. aja
sen körde mamma och jag till pilprovningen
körde runt lite där.
fick även till en snygg parkering.
sen på vägen hem så körde jag faktiskt från fanna ip och hem :D
första gången ute på vägen^^

snart ska jag möta cissi och alle,
biotajm!
Sanningen om Rödluvan
måste typ cykla snart, biljetterna ska ju hämtas en halvtimme innan.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: cissi

det avr ju en riktigt trevlig kväll, tills ngn förstörde den dvs :/

Postat av: Fredrik

...pilprovningen ^^

2006-08-14 @ 04:30:22
Postat av: Tomasmarlin

Merci for all the wonderful writings

2009-06-12 @ 08:56:41
URL: http://tomasmarlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback