Skolan förstör mitt liv..

vaknade säker fem sex gånger innan klockan ringde imorse,
var typ helt sönderstressad sen när klockan väl ringde.

gick upp lite tidigare än vad jag behöver, börjar inte förrän 10:20,
men ska försöka hinna med en hel del saker nu på morgonen.
bland annat att rätta svenskan.
vet inte säkert om den ska lämnas in den här veckan, men vill inte chansa.
Olle brukar säga:
"Lämna in den när du vill ha beyg på den!"'
för honom menas det typ: "Lämna in så fort du kan!"
så man vet liksom inte riktigt med honom.
men den här gången har han inte sagt något, ehm, tror jag.

har fan en del att göra i skolan:
♦ Rättning av uppsatsen
♦ Rita grafer + finslipa på fysiklabbrapporten
♦ Läsa chapter 1 i "It's a sin to kill a mockingbird"
♦ Religion?
♦ Kemi?

inte konstigt man blir skoltrött efter en timme,
det kör ju gärnet på en gång :/
grrr, hur fan blir det sen när min träning börjar då?
då kanske man iofs blir lite avslappnad.

kör nog samma pass som förra året,
Body Sculp, Step Up medel och Step Up med styrka.
förra året klämde vi ju in något pass Core också,
men alexandra och jag sög på det, så det var inge kul.
haha, vi kan ju verkligen inte vara seriösa..

nej nu måste jag verkligen återgå till mitt plugg igen.

Pusskram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback