Slipa idag.

mamma, pappa, jonas och molle drar ut på landet idag,
stannar tills imorgon :]
emil är ju iofs hemma.. men han är mest  "inte hemma"
idag på dagen ska jag faktiskt slipa en stol,
JAG SKA GÖRA DET!

igår kom jag i säng i bra tid, fem i två för att vara exakt!
det går framåt :]
yey, mamma är lite trött på mig att jag sitter på datorn sent på nättern,
får börja hoppa i säng lite tidigare.surkräm och lök
kom upp innan elva också ;P

sitter fortfarande och är sugen på min påse med chips,
funderar på att äta den sen^^
...eller ja, iallafall innehållet.

mamma och pappa är ju inte hemma,

den blir nog en riktig bra middag,
inte så näringsrik kanske.. men kaloririk ;P
jag oooorkar inte fixa middag :/

Pusskram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback