Uppsala

var som sagt till Uppsala idag,
blev att vi åkte lite senare än planerat, runt två,
Fredrik, Eddie och Pils skulle ju absolut till US innan.
men som tur var gjorde det inget, dit vi skulle stängde åtta.

Tommy skulle först köpa diverse prylar till bilen på biltema,
bl.a grillnät, stylingbok, hobbyfärg och guldkontakter.
varav grillnätet inte är till matgrillen!

minns inte vad köpcentrumet som vi åkte till hette,
men bra var det, eftersom det hade öppet enda till åtta :]
behövs lixom när shopoholic-Fredrik är igång^^
vi är lite chockade, fick honom at köpa två par jeans,
jag mena, han hatar ju jeans.. enligt honom är inte det "byxor"

eddie hittad lite kläder han med och tommy ett par skor :]
pils, cissi och jag däremot skippade shopping.
jag köpte endast en ny nagelknips, underlägg och en rulle som man tar bort hundhår och andra irreterande ting från sina kläder med.


på hemvägen från Uppsala åkte vi till uppsala, även känd som patrik.
tommy och han hade något fuffens för sig.
vi fixade den blå lampan i Fredriks bil idag också, hehe
det blev nog riktigt bra, såg bra ut när det var ljust iallafall^^

idag skedde även "Gangsterligans" återträff,
efter flera veckors avbrott var vi återigen ligan med klass.
ligan består i övrigt av alle, cissi och mig :]
cissi kom lite senare, eftersom hon lekte med hästen en sväng.
medans åkte alle och jag till statoil och köpte godis,
skulle vara maxi, men vakten låste framför näsan på oss, snålt!
älskar dessa två små kryp!

ska nog börja fundera på refrengen.
edit: refrängen! vad tänkte jag på? ;P

Pusskram


Kommentarer
Postat av: cissi

refrängen, med ä:P

Postat av: Fredrik

Jag kan rapportera att lampan ägde även på natten.

2006-08-13 @ 15:17:46
Postat av: Fredrik

förresten finns det många lampor kvar att måla! ;p

2006-08-13 @ 15:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback