Dan före dan för dan före dan före dopparedan

Igår efter skolan sprang jag en snabbis på stan, med Emelie faktiskt. Hon köpte en röd kofta på Lindex, medan jag köpte present till de andra medlemarna i Gangsterligan. Tror faktiskt det blev riktigt bra. Hennes buss gick 16:20 så då knallade jag själv. Slank in på H&M, hittade dessa fynd. Ta två betala för en. Perfekt nu när kylan börjar smyga sig på.

Svart poloGår polo

De kostade egentligen 149:- och 198:-, men nu fick jag båda för 198:-, perfekt! Den gråa är lite kul då armarna är lite utsvängda vilket ger mig en "mysig" känsla. Ett svart skärp i midjan på den gråa, moá!

Hittade även en present till Fredrik, hoppas det blir bra, men än är jag inte klar ;D

Cyklade hem i kylan, men det var faktiskt en "skön" kyla, julkyla. Julkänslorna hoppade runt i kroppen som aldrig förr igår måste jag erkänna, snön hjälpte till en hel del må jag säga. Men snö liksom, shit, det kommer vara svårt att cykla.. antar att det bara är slask kvar just nu. Det kommer att medföra till att jag kommer ramla med cykeln och bryta diverse ben, åka in på sjukhus och missa julen. Suck.

Hursomhelst, sen när jag kom hem tog det inte lång tid innan Fredrik kom, runt halv sju för att vara exakt. Hade iallafall hunnit städa någorlunda i rummet. Fan, lika stökigt idag igen. Pluggade lite matte igår, tror jag kan det där väldigt bra faktiskt. Det är bara ett tal som är lite knepigt, men det fixar jag på mattelektionen idag.

Fredrik blev plågad av min lillebror igår, Jonas ska nämligen köpa en bärbar dator och ville ha hjälp. Hoppas han inte tycker bror min är för jobbig :/ Fredrik, det kommer mer, bara så du vet.

Fan, helvete, vi skulle välja ett debattämne tills idag, vilket jag INTE har gjort. Shiiit :| Aja, jag får ta hjälp av mina kära kumpaner, hoppas de är fulla av idéer.

Nej, nu måste jag springa och äta frukost, sminka mig och borsta tänderna, samt packa väskan med böcker. Jag har alltid en tendens att prioritera datorn framför allt annat på morgonen, trots att klockan börjar gå mot fem i halv. Awwh, nu måste jag skynda mig, så jag kanske hinner läsa lite warpdrive innan jag sticker.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Men shit.
1. Tröjorna var väldigt fina, jag gillar dom.
2. Du är visst klar med presenter till mig.
3. Jag vill också känna julkänslor, men jag tror det rinner ur kroppen på pojkar vid ca 15 års ålder.
4. Du bryter då fan inga ben.
5. Det var jäkligt kul att hjälpa din brorsa, jag lär mig dessutom massor och gör en god gärning. X1800 ftw.
6. Bring it on.

Postat av: cissi

får jag skriva på ditt gips isåfall? :P

2006-12-21 @ 22:38:07
URL: http://cisspiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback