DSLR - vill ha, ska ha, kommer ha!

Har kikat runt lite på olika digitala systemkameror, allt blir dyrare än vad jag hade tänkt mig. Men vafan, nu ska jag fan ha en innan jag avlider.

Ett stativ som tydligen är bra är
Manfrotto Stativ 055 PROB, men då måste jag även köpa till ett kamerahuvud också. Priset blir då: 1920 kronor. Känns lite mastigt att punga ut det för ett stativ, men ett stativ vill man ju ha så man kan utnyttja sin kamera till max.

Jag känner att jag kommer vara en pank kvinna inom en månad, men en lycklig sådan :] En perfekt pojkvän + en perfekt fotoutrustning, det kan inte bli så mycket bättre. PLUS att Sylvester, Karros hamster, ska sätta på Rut ;D

... nu återstår det bara att se vad det blir för kamera, blir det en nikon eller kanske en pentax?

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag vet inte vad jag ser fram emot mest; kameran eller hamstersexet!

Postat av: Pils

jag vet vad du ser fram emot mest Fredrik.. hamstersexet.. helt klart..

2006-12-05 @ 23:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback