Första december

Första december idag.
Jag tänker illustrera det med en bild på Fredrik, han är ju min number one!
En väldigt knasig bild dock som inte visar hans riktigt underbara skönhet, men visst ser han söt ut? ^^

<3

Första delen på julkalendern idag, mycket trevlig sådan tycker jag. Tror att den här julkalendern kan bli riktigt bra. Den har den där "mysiga" miljön som julkalendrar ska ha :]

Började julstäda idag, garderoben iallafall. Finns en hel del skit att slänga om jag säger så. Haha, ska bli så skönt att få bort rtrasorna. Blir strax till att fortsätta igen..
.. har inget bättre för mig då älsklingen ska befinna sig på krogen ikväll, hoppas han har det skojs!

Imorgon blir det ridning med Cissi faktiskt. Ojojoj vad det ska bli kul! Shit, jag minns inte ens sist jag verkligen red en häst :/ Det är iallafall tänkt att jag ska rida hennes älskling, japp, jag får det. Haha, hon skulle då aldrig få rida min älskling ;P Nej usch vad pervers jag blev nudå, menmen. Cissi ska rida den andra hästen i stallet, den ägaren är tydligen borta eller något, tur för mig ;)

Jag har suttit och funderat lite, tror faktiskt jag har mognat till lite.
Anledningar varför det kan ha hänt:

♥ Har lärt mig att äpplen faktiskt är rätt så goda.
♥ Är inte längre rädd för svarta ormar då jag ska göra toabesök.
♥ Har på senare tid börjat gilla att simma då det är skönt :S
♥ Börjar bli senil..
♥ Julstädar inför första advent.
♥ Pratar om ungdomar precis som om jag inte vore en av dem :/
♥ Har varit aktiv i viktväktarna, är fortfarande.
♥ Oroar mig redan över alla julklappar som ska köpas.
♥ Jag gillar, nej fan, jag älskar broccoli.
♥ Räknar ned dagarna till min pension, idag exakt 17195 dagar kvar.
♥ Pratar med tanter.

Men jag blir samtidigt orolig i vilken åldersgrupp jag ser ut att tillhöra :| Idag nämligen fick jag kommentaren "Hey Babe" av en okänd 91:a. Ibland blir jag riktigt jävla rädd! Haha

Nej, fortsätta nu, med lite idol också ^^

Pusskram



I min hjärna är absolut pH't <7

Kommentarer
Postat av: Fredrik

VEM ÄR 91AN?
BARA NYFIKEN. >:|

men lol åt bilden.. med 740n i bakgrunden ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback