Framtida nyårslöften?

Några såkallade "löften" som slank ur mig vid en msn-konversation, tog mig några minuter att skriva.

  1. Jag ska bli snäll
  2. Jag ska bli snäll
  3. Jag ska bli snäll
  4. Jag ska bli snäll
  5. Jag ska bil nyttig xD
  6. Jag ska komma i tid
  7. Jag ska visa mer kärlek till min älskade
  8. Jag ska älska min käresta mer än vad som är möjligt
  9. Jag ska börja träna aktivt
  10. Jag ska sköta skolan
  11. Jag ska inte slösa pengar på onödigt
  12. Jag ska ha koll på min "ekonomi"
  13. Jag ska följa alla dessa punkter, speciellt 1-5
  14. Jag ska tänka på beach 07 i januari
  15. Jag ska inte bli redlös på studenten
  16. Jag ska aldrig börja dricka kaffe
  17. Jag ska ta körkort
  18. Jag ska se till att Rut överlever
  19. Jag ska se till att Rut fortplantar sig
  20. Jag ska sluta äta godis?
  21. Jag ska ta mycket kort
  22. Jag ska bli rik
  23. Jag ska sommarjobba flitigt
  24. Jag ska inte skriva lika många nyårslöften till -08
  25. Jag ska ägna mer tid åt skolan och mindre tid åt msn och blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback