"Inga från OP här idag.." (Vem FAN är Inga?!)

Idag har jag varit allmänt knas, vi kan sammanfatta det med Inga från OP och en banan. Trots min knasiga dag i skolan idag så gick fysiken kanon, visste tillochmed vad vi hölll på med :) Kändes som formlerna sen förra kapitlet går att förstå nu, på riktigt.

Även fotot kändes bra, då jag Kicki och Emelie fotade i studio. My garrrd vad ful jag kände mig, men det var ändå skojs:) Sen hände det idag som jag inte trodde var möjligt, jag tyckte inte Charlotte var menlös, hon var snarare trevlig :D Jag ska diskutera kameraköp med henne sen :]

Shit vilken knasdag egentligen, jag uppskattade alla lektioner som det bjöds på :|

Nu ska jag sova tänkte jag, men först blir det till att försöka få Fredrik att sova, han ska ju mönstra imorgon. Men iallafall, dagens bild blir en älva :] Det är ju trots allt dag elva i månaden december.

Älva

Sova nu.

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback