Lucia

Igår kunde jag inte blogga då blogg.se muppade sig...

Pratade med Charlotte igår angående kameraköpet :] Jag ska få låna hem en Nikon D50 och en Pentax K100D över jullovet, eftersom jag har svårt att bestämma mig. Det kanske slutar med att jag istället köper en Canon av något slag, vem vet...

Träffade inte Fredrik förrän klockan sju igår, så det blev att jag hann med lite annat skit innan. Fixade rummet,  pluggade och åt mat. Hann även med att köra Emil till Kim. Känns faktiskt helt okej när jag kör. Förutom då att mamma glömmer bort att det är jag som kör, så henne får jag inte så mycket vägledning av, men jag gör det som känns rätt ^^

Gårdagens bild blir en Aston Martin V12 Vanguish, tolv cylindrar.
Aston Martin v12 vanguish

Idag är det Lucia, känns inte alls speciellt. Det har det faktiskt gjort alla andra år, morr. Det är bara för att skolan sätter sprätt i huvudet på mig. Klassen ska kolla på Luciafirandet i kyrkan klockan halv tolv, hoppas det är fint :) Sen är det väll pepparkakor och lussebullar i matsalen senare? Mumma!

Dagens bild, filmen Tretton, som förövrigt är mycket sevärd.
13

Nej nu måste jag sminka mig och välja kläder, blir alltid att jag är så sen. Skynda Amanda!

Pusskram



Älska! Älska! Älska! Älska! Älska! Älska!

Kommentarer
Postat av: Anonym

den filmen är ganska dålig ;P haha

2006-12-14 @ 19:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback