På-se

Var till Uppsala med min favorit idag, Fredrik alltså, för er som inte fattade det. Försökte hitta julklappar till familjemedlemmarna, vilket jag även gjorde. Har endast kvar lite att handla till Jonas. Sen är det då Fredrik, Cissi och Alexandra kvar. Har lite idéer till pojken, men till töserna har jag ingen som helst aning. Men kanske, kanske finns det en liten liten idé där. Oj, höll på att glömma min käre hund och tjockis-Rut.

Idag kom Emil hem, en och en halv vecka för tidigt för att vara exakt. Han har ju skadat axel och kan därmed varken träna eller spela match, fyra veckor hade doktorn sagt. Så Emil tog flyget hem istället, har väll saknat oss lite iallafall, Anna mest antar jag ;)

Dagens bild: En kvinna i nionde månaden.
Always use a condom!
- Så här vill du inte se ut nio månader efter ett vilt besök på krogen,
9 month

Kila och gosa med världens bästa?
- Ja tack!

Pusskram




[När vi är lite flummiga]

Chips on sea.
Skepp, På-se, påse.
Ships, skepp. Chiiips. PÅ-SE

Jag vill ha skepp på havet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback