En ny dag med nya utmaningar :]

kom upp nu på morgonen och skulle sitta vid datorn, efter frukost och dusch,
då märker jag att mamma har gömt både tangentbord och mus :@
visst, jag har extra.. men orkar inte krångla,
ringer mamma i något slags förstört tillstånd,
"MEN JAG MÅSTE JU BLOGGAA!"
förklarade för henne, när jag ringde, att jag har extra tangent bord och datamusar,
så jag och jonas kunde sitta vilket som..
och att hon bara hade slösat onödig energi.
efter lite tjat och överenskommelser fick jag reda på gömstället..
.. nerbäddat under kuddarna i deras säng :/
jag måste iaf gömma tillbaka tangentbordet och musen sen.
brorsan min skulle tydligen inte få sitta XD
måste även gömma de extra grejjerna också :@

igår var jag med cissi efter jobbet, mysigt :]
möttes i bresse, vi skulle bada..
vilket vi aldrig gjorde, för kallt.. :P
det var ju bara 24 grader i vattnet, haha
åkte hem till henne och hoppade i hennes pool istället! ;D
blev bjuden på väldigt jättegod mat där,
grillat och någon mysko supergod potatissallad :D
därefter tog våran kreativa sida över,
fick för oss att vi skulle måla med vattenfärg, ohyeaah!
haha, kan faktiskt vara kul någon gång ibland sådär :)
samtidigt satt Jakob, hennes lillebror, på msn, ingen var inne..
..så vi delade med oss av Pils ;P

unge herr lundgren
Jakob, 11, brutalt misshandlad. Föll offer för "Cissi" då han bara ville "skojja".

idag efter jobbet tror jag att det blir landet faktiskt :) härligt!
mamma och pappa ska skjutsa ut jonas och hans moppe,
den har varit på service.
mamma och pappa vill inte att jonas ska köra ut,
sist han gjorde det blev han typ utmejad i ett staket av långtradare :/

oj. måste nog sticka snart..
börjar om fem minuter^^

Pusskram



vafan! vi får se hur den här jävla soppa slutar.


Kommentarer
Postat av: (J)

ett tomt sms?

2006-07-05 @ 15:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback