Enköping city

har försökt en sjuhundra gånger att uppdatera bloggen,
två gånger råkade jag klicka ner utan att trycka på uppdatera,
vilket var väldigt klyftigt!
.. den trejde lade datorn bara av :/
mitt liv är hårt!


mötte jens på stan halv tolv för en frukost/lunch.
plocksallad ftw!
oj vad det smakade bra :]

efter att vi var klara ringde dalle,
hörde om jag ville vara sällskap på hans lunch,
visst, why not? men först en tripp till alina,
köpte kablar, scart- och ljud-kabel.
nu räcker alla sladdar dit de ska :]

mötte fredrik sen utanför tammerfors,
han skulle först till alina och köpa en 60fläkt,
så det var bara för mig att vända igen^^
på väg till Fernando's träffade vi Filip Hagerlind..
.. så vart sällskapet tre :D

kom hem och drog ut hunden en sväng,
både han och jag behöver forma om kroppen på diverse ställen xD

när man dimper hem igen ser man att fredriks fläkt ligger i min väska, ajaj.
det löste sig , han kom förbi och hämtade det,
stannade även kvar en timme då hans mor skulle göra en del ärenden.
trevligt! :]

sen kom tjejorna direkt efter att fredrik drog,
hannah och malin, lisa kom lite senare.
planerade inför campingturen, vilket gick väldigt bra :)
imorgon ska vi mötas och kolla igenom tältet, testa att slå upp det osv.
hannahs moster sa nämligen att det var lite krångligt
men vi lär ju var pr0 på det ;P

Pusskram


Kommentarer
Postat av: Jokatharina

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback