Hamnfestivalen igår

hamnfestival igår, kul!
vi tjejer rockade ju loss i schlagertältet ;P
matilda och hennes kompis sjöng i karaoke rocktältet ;)

rock

the poodels var bra, visst, men de har varit bättre...
tobbe trollkarl var iallafall kul,
som förväntat ;D

tur att de inte kikade ålder när man gick in i danstältet,
jag kom ju in som ungdom :(
hade det skoj igår iallafall :D
synd bara att det är så JÄVLA dyrt..
det är ju nästan så att man vii gå ikväll också,
men jag tänker inte betala 180 kronor :/

slutade som vanligt med att pils, cissi och jag är kvar ensamma.
det är vi som ÄR efterfesten ;P

ska nog ut till klubbholmen idag med mamma och pappa,
tar med mina inlines så jag kan ta dra vidare till bresse senare :)
jonas tar datorn till LAN nu, lördag-söndag..
kommer inte kunna blogga, om jag itne kopplar in min dator iofs..

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback