Inlägg nr. 200!

jaoo, då var vi uppe i tvåhundra inägg ;D
haha, och igår togs även kommentar nr. 100



dagen tillbringade jag hemma hos min trogne sissilja :D
trevligt, trevligt.
fixade till hennes pool så den blev riktigt ren och fräsch,
har nog aldrig sett så sexiga poolskötare som oss^^
..det hade tydligen inte brevbäraren heller xD

blev äntligen av att vi åkte hem till Viktor,
lämnade fångsten sen skolavslutningen,
ett stycke keps och ett stycke mössa.
trevlig prick det där.

efter besöket hos viktor cyklade vi till cissi igen,
hämtade diverse träningsplagg..
.. vi hade visst bestämt oss för att joina friskis&svettis
men först ett dopp i bresse,
därefter hem till mig så jag kunde byta om,
och sen ner och skaka rumpan i klosterparken :]
riktigt kul men jobbigt, precis som träning ska vara.
kan dock säga att cissi och jag drog ner medelåldern rätt rejält ;P

när jag kom hem efter träningen skrek magen efter mat,
vilket den även fick, i mängder^^

mamma och jag åkte till öb-parkeringen efter maten,
övningskörde lite, haha
jag har ju inte kommit så långt, tredje gången jag kör ;P
men jag gjorde det riktigt fint tycker jag.
var även en gubbe där uppe som "övningskörde" sina inlines ;D

Pusskram

mazda 6

Kommentarer
Postat av: cissi

vi är exigast i världen!! klart att han glodde ;)

Postat av: cissi

*sexigast, jag var lite trött igår kväll okej

2006-07-28 @ 13:33:09
URL: http://cisspiss.blogg.se
Postat av: Mini Games

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2010-01-18 @ 13:21:26
URL: http://mini-games.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback