Kort jobbardag..

slutade två timmar tidigare idag med ;D
fick även reda på att vi ska få sluta ett på fredag,
tre timmar tidigare än normalt.
det är bra, man hinner hem och sola en stund :]

ska med ut på landet idag,
äta lite och kanske ta ett dopp :)
kul att träffa vovvsingen också..

damn!
cissi befinner sig i stugan just nu.. :(
åkte dit imorse, grrrr.
vems blogg ska jag lääsa?? ;P
gonna miss you ♥

får se om cissi ringer sen då..
hennes mamma ska ringa och höra om de fått in studsmattor^^
om de på toys'r'us har fått in dem så köper cissis pappa de på torsdag :)
han skulle köpa en åt mig också :)
vet dock inte när jag ska betala honom :/
får bli ett senare problem..
kanske när han lämnar studsmattan?
- jaoo

Pusskram



hade mobilen i handen,
men jag ringde aldrig,
trots att jag tänkte göra det.

Kommentarer
Postat av: Linusolea

Big tnks for interesting and useful site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback