Men! Jag skulle ju sola idag! :/

var FAN är solen?
- 150 miljoner km från jorden.
nu ska jag inte klaga på solen, den finns där den finns.
men molnen, dessa jävla moln.

cissi kommer hit snart :D
jag kommer typ råka våldta henne :/
har ju saknat henne <3
vi ska se på min nytankade film, Yrrol
tänkte att jag måste se den där jäävla filmen snart,
hanna snackar ju om den hur mycket som helst.

nu har jag börjat tanka Just my luck,
hannah med h snackade om den igår :]
tankar för tillfället i 804kB/s :O
LOVE!

cissi kommer typ om en kvart, tjugo minuter :O
sitter här i pjamas, oduschad..
..ja, helt nyvaken typ :P
har iaf fått i mig frukost, snart
lovade cissi att hon ska få blogga,
hon har nämligen börjat fått abstinensbesvär.
hahaha XD
kanske är det lite för min egen skull också?
haha, det passade bra också att hon gör det medans jag duschar  :)

nej, nu ska jag lyssna på Steve Miller - The joker
har fan den i huvudet hela dagarna^^
TUR att det inte är Baranoo - Space Cowboy  "Du-dubi-dubi-du"

Pusskram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback