Montören Amanda Eriksson

drog inte till bresse, stannade hemma och slipade en stol ;P
var riktigt duktig med slipmaskinen må jag säga,
bytte tillochmed slippapper själv, ohyeah!
så nu får jag lite extrapengar :)
ska bara olja in den lite, sen är den stolen kvar,
då väntar tre nya och ett bord kanske:P

efter det duschade jag och sen drog mor och jag till hälla :D
yey, studsmatta!
när vi var där inne på toys'r'us så fanns en likadan matta där inne uppmonterad,
vi blev osäkra om den ens fick plats på våran tomt, haha
den såg så jävla stor ut.
ringde emil och hörde om han kunde mäta lite,
är ju nämligen så att vi har en slutting mitt på baksidan,
så den delar ju av tomten på mitten typ.
emil typ tokvägrade, för det regnade ute, grrrr
ibland får man ju tokdamp på honom ;P
hahah, men han gick ut och typ mätte sen tillslut
han mätte upp tre meter, sen sa han att det räckte,
vi trodde på honom,
var ju öppet köp i 14 dagar iaf ;P
sen när vi kom hem mätte vi hur lång det var,
var typ sex meter :P
räckte bra.. :]

var ju även in en sväng på ikea,
köpte en byrå till badrummet och lite annats småkraffs,
(nya galgar till mig blandannat, haha)
mamma och pappa är trötta på min "ordning" inne i badrummet nämligen :P
när vi kom hem monterade JAG ihop den,
alldeles ensam, vilket gick überbra..

..så här sitter jag, allmänt stolt över mig själv :P
spelar även ett 
spel som jag har gått och blivit beroende av :/
vrålar högt då det går dåligt, vilket det gör ganska ofta XD

Pusskram

byrå




Kommentarer
Postat av: Fredrik

Serrijöst! Du var i Hälla på DAGEN på lördagen! Du borde vart där på kvällen :/

2006-07-09 @ 15:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback