Två dagars jobb kvar :]

min sista vecka av jobb går mot sitt slut..
skönt :)
är verkligen astrött om mornarna,
fattar inte att jag pallar det egentligen ;P
GO GIRL!

som ett litet plus i kanten håller jag på att bli sjuk :(
dagisfröknarna sa att man brukar bli det när man jobbar på dagis första gången.
det är ju så mycket olika bakterier..
får helt enkelt skrubba mig med lite yes,
sägs ju ta bort både bakterier och fett..
då blir man ju både frisk och smal ;]
usch, jag känner vekligen att jag kommer ligga sjuk i helgen.
jag hatar att vara sjuk!!

jag hittar inte min kjol jag vill ha idag!
grrrr..
när jag har bestämmt mig för en viss outfit är det jobbigt när man måste byta :/
hoppas verkligen jag hittar den!

..nu ska jag äta en härlig frukost :D

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Hoppas du hittade kjolen! Trevlig blogg, förresten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback