Utan mobil..

idag drog vi till hälla runt kvart i tio,
min far, jonas och jag.
astrött var jag --.--
de tog emot mobilen min,
ska laga glappet i kameraknappen och glappet när man laddar den.
det blir nog bra det där :)
fick en lånemobil så länge,
en nokia --.-- hatar fan nokia
jag och nokia passar verkligen inte ihop.

nokia 3510i

köpte även en förlängning på min auxsladd till stereon och en längre dvdsladd :]
nu ska nog allt funka riktigt fint :)

sen gick jag mest runt och blev irreterad på min hästsvans,
den svängde fram och tillbaka när jag gick, haha
det var faktiskt asirreterande ;P

när jag kom hem gjorde jag inte så mycket, tog det mest lugnt :)
juste, åkte ner till banken och fixade ett sparkonto till mig,
är ju fan kass på att spara min pengar annars..
efter det slipade jag lite på stolen, haha, tröttnade dock fort ;P
kommer aldrig få mina pengar.

sitter här vi datorn och diggar elvis!
oh-la-la
riktigt tuffa låtar vissa asså.. haha

elvis

har lovat mor och far att gå ut med Molle runt åtta,
de är på någon båt med grannarna och äter kräftor, usch!
så ska väll trippa iväg med honom nu..

Pusskram


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Du tycks ha gått vilse också.. Om vi nu inte snackar fejkoffline >:|

2006-07-31 @ 23:23:05
Postat av: Tobbe

Ska vi bli bloggvänner och länka till Varandra på länkar? =)

Postat av: Pils

nokia ftw :P

2006-08-01 @ 00:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback