Ändrade resplaner.. Uppsala

skolkade från matten idag,
drog till Uppsala istället för västerås,
tog första bästa buss som kom ^^
fick även med oss jens :]
cissi och jag käkade jordgubbar som vi köpte på torget :D

hittade en kjol, ett linne och ett halsband,
inget speciellt med något av dem.
kjolen är dessutom beighe :/
menmen, det är rätt fint..
vräkte flurry choklad/jordgubb och en stor chokladmilkshake på donken (>900kcal)
spydde dock inte den här gången ;D
åt en stor sallad.. någonstans.. haha
hittar verkligen inte i Uppsala

bussresan hem blev planering inför torsdag ;P
OMG säger jag bara.. haha

lånade wc3 av jens,
har installerat det.. så allt är klart ^^
haha, bara börja köra :P
ELLER INTE!

usch, det är äckligt varmt just nu..
jag är så het så till och med solen tycker att jag bränns :/

Pusskram

gubbjubbe^^jagjenscissi


jag väntar på mitt rymdskepp.. :P

Kommentarer
Postat av: Shops2006 Com

Great web site! I love the content, pics and hard work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback